Sun is shining, the water is blue

Det är mycket snö nu. Eller nu och nu, varit det ett tag. Jag tar förresten tillbaka, det är inte mycket snö. Det är för mycket snö!
Jag är så sjukt trött på vinter, snö och allt som har med det att göra. Jag har aldrig gillat vintern, men gärna velat ha en vit jul och nyår, men det här är ju löjligt!
Jag hatar det här! Det är mer eller mindre livsfarligt att gå, halkar man inte omkull får man en istapp i huvudet och dör. Och hur upphetsande är det? Dödsorsak: Istapp. Nej tack, ska jag dö, ska jag dö snyggt!
Fast helt ärligt har jag inga som helst planer på att dö riktigt än.

Nej, nu vill jag ha vår och sommar och inte behöva fundera på vart jag ska sätta fötterna så jag inte ramlar och bryter något. Snö och is hjälper inte oss med noll balanssinne!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0