Allt snurrar fort

Tiden går och allt bara springer iväg. Jag börjar fundera över vad jag egentligen håller på med och vart jag vill i framtiden och hur jag än vrider och vänder på det kommer det alltid tillbaka till en sak - England.
Tro inte nu att hela min framtida lycka hänger på England, jag kommer utan tvekan kunna vara lycklig här i Sverige, men det känns tomt.
Jag saknar England så fruktansvärt mycket! Det känns som en bita av mig är borta när jag inte är där.
Det är inte bara landet jag saknar, jag saknar livet jag hade där. Jag saknar Oliver, Connor och Lottie. Jag saknar allt! Jag saknar människorna, affärerna, stämmningen. Jag saknar Tesco. Jag saknar att kunna få bilen tävttade medans man handlar. Jag alla rondeller. Jag saknar River Island. Jag saknar tunnelbanan i London. Jag saknar Zizzis. Jag saknar naturen. Jag saknar kulturen. Jag saknar att köra på "fel" sida. Jag saknar accenten. Jag saknar ALLT!

Jag måste verkligen ta mig i kragen och göra något åt det här. Jag vill, jag vill, jag vill!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0