The botten is nådd

Helt ärligt så är det verkligen så att the botten is nådd! Det är inte okej med -29,8 grader ute! Inte i Uppsala! Jag började nästa gråta när jag såg termometern imorse! Fy fan!!
Visst allt snack om det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder, men vem fan är förberedd på 30 grader minus i dagens Sverige?!
Självklart tror jag dom stackars Norrlandsmänniskorna sitter och skrattar åt oss nu och låt dom göra det!
Jag accepterar inte det här!
Det är bara ett steg mer i rätt riktining. Ett steg mot det liv som jag egentligen vill ha! Och om Sverige fortsätter så här är det bara en tidsfråga innan jag får ett snap och säger bye bye!

Bring it on!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0