People looking through

Jaaaaaaaaaha.... Nu var det några dagar sen igen... Vad säger det om mig? Inte mycket egentligen. Beror helt enkelt på anledning till att jag inte bloggat på ett tag. Anledning den här gången är att jag spenderat ungefär lika mycket tid vid datorn som jag annars spenderar med att ha djupa, känslomässiga samtal med min kaktus. Ingen tid alls eftersom jag bland annat inte har en kaktus. Sen kan ju disskuteras hur givande djupa, känslomässiga samtal med kaktusar egentligen är. Det ska vi däremot inte gå in på nu, men gör det gärna vid ett senare tillfälle om någon är intresserad.
Helgen har varit fullspäckad. Fredagkvällen efter jobbet med fredagsmys hos Annelie blev som den blev, men det tar vi igen sen;) Speciellt lördagen var sjukt packad. Blev tvungen att rycka in på jobbet och jobba till 11.30, skulle vara pigg och fräsch på Bowlaget vid 13. Heja mig som klarade det. Bowling med nya jobbet och sen lite käk på LeParc, eller vad det heter. For sen vidare hem till Anneli och Mats, käkade lite sushi (det var den godaste sushi jag ätit! OMG är min ända kommentar!), sen iväg till klassreunion på Oasia. Fint folk kommer försent och det gjorde vi verkligen. Hade lite djupa samtal med Anneli och Calle. Mats ville inte åka buss med mig och Anneli på vägen dit, han tyckte vi var pinsamma av någon anledning som jag faktiskt inte förstår.
Av någon anledning satt jag också och smsade Mats på kvällen om de mest dumma saker, men det fanns säkert en bra anledning till det också.
Sen var det bara att åka hem, sova och sen upp och jobba på söndagen. Heja, heja! Duktig jag är som var på jobbet innan 7:)
Från jobbet drog jag vidare till Lilla Djurgården. Jennie och jag skulle vara seriösa och rida till ridhuset, så det blev en långtur den dagen. Kom hem helt utmattade vid 17 tiden och kastade mig i säng strax efter 20, fy fan va skönt det var!

Och imorgon är det sovmorgon som gäller!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0