My way of life changed because of you

Halleluja! Tittar på termometern och vad ser man?! Jo, bara -9! Underbart! Rätt håll absolut. Jag planerade att ta hästen och flytta till ett varmt land, men nu kanske man slipper.
Helgen var fylld av roligheter. Var på världens finaste Anneli och Mats bröllop! Oh my God, säger jag bara! Jag kommer aldrig våga gifta mig efter att ha sett Anneli! Hon var hur fin som helst! Ingen kommer kunna toppa det! Roligt värre var det iallafall, även om jag var tvungen att gå tidigt eftersom jag hade turen att jobba på söndagen.
Kl 7-16 var jag på Akka och försökte komma på vad jag egentligen höll på med. Tack och lov för stallungarna säger jag, annars hade jag väl fortfarande stått där med en häst i handen och funderat på vem sjutton det var. Nu löste det sig och jag hann i tid till mitt stallmöte i Pontis stall. Lite drama, men jag tror och hoppas att det kanske kan ha väckts lite tankar hos vissa, men man vet aldrig. Hoppas kan man alltid göra!
Planerade för uteritt i fina vintervädret med Jennie idag. Jag är i stallet 12.30 sa jag till henne, vi ses då. Haha, det var roligt. Då hade jag inte ens åkt från Akka, komtill stallet 14.00 istället. Hade att välja på buss eller skjuts in till stan och då valde jag såklart det senare.
Fy fasiken vad vild Miljon och pigg Ponti var. Hon brukar inte hänga med Miljon jämt, men nu jävlar drog hon om en gång och låg i rumpan på honom. Kan också berott på att Miljon hoppade mer uppåt än framåt,men jag väljer att tro att det beror på att Ponti fått mer kondis.

Mats och Anneli

 

Niklas, Mats, Anneli, Rania och Gabbe

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0