Lite CPR på min blogg

Min blogg tog jullov, men nu är vi tillbaka i verkligheten och då måste vi återuppliva bloggen. Vart annars kan jag slänga ur mig alla tankar och funderingar?

Jaha, vad har hänt då?
Jo, jag har ju börjat jobba på Akka, bara jobbat två gånger so far och det har bara varit stalltjänst än så länge, men det är helt OK och jag tycker det är rätt avslappnande, fast ändå inte.

Vintern verkar ju vara här för att stanna. Jag menar runt -15 i fler veckor nu. Om det inte ger sig snart flyttar jag till solen. Måste säga att det är en rätt tilltalande tanke oavsett om vinterna stannar eller försvinner, men jag måste ju stanna cirka ett år till iallafall.

Jul, juldagen och nyår var kul. Hände lite roligt och det var ju bra.

Tack vare allt jag gav upp 2009 känns 2010 som ett underbart år! Det är det år jag verkligen kan börja leva och vara den jag vill vara. I like it och så ska det vara!

Kommentarer
Postat av: Sofie

You go girl!

2010-01-06 @ 14:22:51
URL: http://sofffiz.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0