Ingenting är längre som förut

På gott och ont, ingenting kommer någonsin bli som det var.
Mina val är gjorda och nu får jag leva med konsekvenserna. Dessa underbara, fantastiska konsekvenser som får mig att se livet i ett helt nytt ljus. Jag ser möjligheterna och känner mig lätt om hjärtat.
Även om jag är lyckligare än på mycket länge, måste jag väl erkänna att jag kunde hanterat saker på ett annat sätt. Sättet jag gjorde det på var inte det bästa och det får jag stå för, men jag kan fortfarande inte ångra det jag gjorde för att nå hit.
Jag har inte varit så här nöjd med livet sedan England, där var jag helt och hållet nöjd och lycklig. Livet var perfekt till stora delar!

Det bästa med allt är att jag för första gången på hur länge som helst kan jag faktiskt tänka på mig själv i första hand!
Jag kommer aldrig glömma det som varit, det har format mig till den jag är, men jag kan ärligt säga att jag kan gå vidare utan att se tillbaka:

Kommentarer
Postat av: jeeeeeeeeeeeeennnie !!!

det är bra fortsätt så !! när ska vi börja med våran elitsattsning ?? ;) <3

2010-01-09 @ 11:42:26

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0