I could get used to this

Lycklig, lycklig, lycklig!
Allt känns så jäkla bra nu. Saker faller på plats som bitar i ett pussel. De bitar som inte passar försvinner. Det börjar bli ordning och reda på torpet helt enkelt.
Jobbet funkar kalas. Trivs riktigt bra och jag börjar få koll på allt. Hästar, elever och utrymmen. Ge mig lite mer tid bara så ska det bli kalas. Tagit på mig lite extra jobb också att hjälpa ungdomssektionen och eftersom jag jobbat så mycket med det ska det bli kalas kul.
Hästen börjar också funka bra. Vintervilan har varit bra för henne och det känns som att hon är stadigare både i formen och mentalt. Träningarna börjar nu snart. Ska dela på hoppträningar för Vicky Larsson med Annelie och Hanna. Hoppar ju också för Camilla Andreasson när hon kommer. Och nästa vecka börjar dressyrträningarna för Anna Hedbys och det ser jag verkligen fram emot. Hon ska ju vara grym och det behöver både jag och Ponti.
Sociala livet är också på topp. Känner att jag nästan inte hinner med allt och alla. Ett otroligt uppsving mot i höstas när det inte hände något nästan. Jag har alltid något att göra, någon att träffa och är bokad flera veckor i förväg. Hur kul som helst.
Nu är det bara några delar som måste falla på plats för att det ska kännas så gott som perfekt. Jag känner lite att det är min tur nu, har haft så mycket emot mig senaste året att jag verkligen förtjänar att vara L YC K L I G!

Kommentarer
Postat av: LISA THE ONE AND ONLY

SKÄRP DIG OCH UPPDATERA NU! <3

2010-02-07 @ 12:59:59
URL: http://erusugeneller.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0