Fragile and stripped to the core

Onsdag och mitten av veckan. Fast egentligen måste ju torsdag vara mitten eftersom det är dag 4, men ja, nu kommer jag in på sidospår igen.
Sov som en kratta i natt... Jag fattar inte, jag som varit ganska duktig på att sova på sistone, men, men... Man kan ju inte vara på topp jämt.

På bussen idag hem från jobbet så ser jag två sjukt gula skor som hänger och dinglar högt uppe på en lyktstople. Hur fick dom upp dom dit var min spontana fundering? Jag är imponerad måste jag säga. Cred till den som ägnade tid åt det.

Ikväll är det dags för lite mer jobb, men till dess ska jag inte gör nått alls och det ska jag njuta av!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0