Första lektionerna avklarade

Jaha, då har jag haft de första lektioner på nya stället då. Gick riktigt bra. Förutom att första kom igång lite sent, men det får man väl leva med. De var lite sega att komma igång, men jag var lite seg med hästlistan också. Så jag får nog ta på mig största delen.
Duktiga var dom iallafall och det var ju roligt, de hade ju trotts allt bara ridit i 3 terminer, men det märktes väl inte direkt.
Ja, alla överlevde iallafall och de verkade nöjda, så jag är nöjd.
Det roligaste var ju att alla visste vem jag var innan jag ens öppnat munnen:)

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag vill också börja rida men jag vågar inte! :o

2010-01-10 @ 15:52:14
URL: http://majasverklighet.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0