Dead and gone

Jaha, då är allt nytt avklarat på Akka, nu har jag träffat alla min grupper, alla mina jobbarmänniskor, jobbat alla mina olika pass och till och med lyckats skilja på flera hästar!
Dagens överraskning var att jag hade en elev som bara snackade engelska. Jaha.... Tack för den förvarningen liksom. Inga problem i sig, men hallå, hur mycket hästtermer kan jag på engelska?! Ungefär lika många som du förmodligen vilket är ungefär inga.
Tack och lov så fick jag en bok med mig hem nu och ska skriva ihop en ordlista för att överleva terminen.
Sen är det tydligen bowling med alla Akkainstruktörer på lördag. Okej, säger jag, trevligt, men hallå, framförhållning?! Men, eftersom jag är den jag är så löser det sig. Det är kul att bowla.
Och på kvällen blir det reunion får gymnasiet. Känns som att jag redan sagt det här;)

Nej, mot duschen!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0