Ägg, ägg, ägg

Min nya fixering - ägg. What's the deal with that?! Jag kan äta hur mycket kokt ägg som helst. Äter just nu minst två om dagen. Jag menar - hallå - det är ägg?! Det är inte direkt något fantastiskt eller revolutionerande. Det är vanliga hederliga kokta ägg. Jag förstår faktiskt inte grejen med min fixering.
Självklart har det många fördelar också att mer eller mindre leva på ägg.
Framförallt är det ju billigt och mättande. Förmodligen hyffsat nyttigt också. Det känns bra på så måna nivåer.

Oj, nu måste jag kila och kolla till äggen jag håller på att koka!

(Lisa, I know about the hönsmens thing;))

Kommentarer
Postat av: Lisa

VAD ÄR ÄGG LISA ?

hönsmens

2010-01-07 @ 14:00:42
URL: http://erusugeneller.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0