Oh, thinking about all the younger years

Just nu gillar jag verkligen:

M Peanut från Marabou



 

Muse, men nej nu ljuger jag, jag gillar dom jämt, inte bara just nu. Musik att dö för!

 

The Vampire Diaries, men jag gillar INTE att dom tycker det är ok med säsongsuppehåll nu

Ponti, den underbaraste

 

 

Och sist men inte minst gillar jag verkligen mina underbara Lisa, Jennie och Annelie, men det blir ett sånt jäkla liv om jag lägger upp bilder på dem, så de får nöja sig med att bara bli omnämnda och veta att jag älskar dom!

Kommentarer
Postat av: Lisa THE ONE AND ONLY!

varu är gullig! jag älskar dig också ska du veta <3

2010-02-16 @ 22:14:08
URL: http://erusugeneller.blogg.se/
Postat av: JENNNIIIÄÄÄHH

PUUUUUSSS , lisa du är älskad !:D <3 och måste bara inflika att vampyr serien är fett bra ... !

2010-02-21 @ 22:47:21

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0