Hey ho, let's go

Programridning idag, bara LC:1 eftersom vi inte testat tidigare.



Red först fram i lilla ridhuset, då kändes det inte så bra. Var lite stel och tråkig, men lyssnade ändå.


Gick över till stora ridhuset och collectingring. Där var hon så underbart fin att man bara blev jätteglad. Fint påskjut, fattade galoppen bra och kändes allmänt stadig och villig.



Väl inne var traven skitfin. 7:or genom hela i princip. Sen kom galoppen och allt bajsa sönder sig. Vänster fattade hon över tygeln, men kom till arbete snabbt, men ingen bra galoppkvalite. Höger tog hon fel först, fattade sen rätt och då var det riktigt fin galopp, men då var det ju redan försent. Blev nån 2:a och 4:a på det, i övrigt 6:or och en 5:a på galoppen.


Slutade iallafall på ca 58% och är riktigt nöjd med tanke på att jag trodde vi skulle hamna på knappt 50%:)

Min häst är bäst <3


Kommentarer
Postat av: Elin (Trasans)

Bra Jobbat!

2010-02-28 @ 21:44:55
Postat av: julia

bra jobbat! :D



jag är julia från ökne.

2010-03-01 @ 20:04:00
URL: http://juliaanaa.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0