Dreams are comin' true

Ja, jag vet att jag är sjukt trist som bara bloggar om min häst, men just nu skiter jag i det för jag är helt jätteglad just nu!
Tränade äntligen för Anna igår och det gick riktigt bra. Hon hade lite problem med fattningarna, men i övrigt så var hon skitfin. Kom till arbete bra så fort hon fattat galoppen och jobbade som en gud i traven. Lyssnade grymt på sätet, gick fram bara på lite tryck och samlade ihop sig bara man rätade upp sig.
Innan vi kom igång berättade jag lite om Ponti och sa att vi nog skulle rida lite LC:er nu i vår, men när vi ridit klart fick jag minsann höra att vi skulle rida LA innan sommaren. Bara galoppen sitter så ska det nog inte vara något problem. Sen började hon prata om att få henne stadig på kandar och starta MSV, men då blackade jag ut för jag blev så upphetsad!

Prinsessan kan!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men shit va skojj! Jag vill oxå hitta en sån pålle!!! Min tur kommer i framtiden :D

2010-02-11 @ 17:56:16
URL: http://sofffiz.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0