Tröttheten kommer ikapp

Igår var det stallet som gällde för hela slanten. Det gick bra och alla min elever var riktigt duktiga. Jag är så nöjd med dom:)
På kvällen var det då dags för kulturnatten och jag och Anneli (utan e på slutet) hade planer på att hitta på något. Vi började med att käka lite pasta på Rififi och det var grymt gott. Jag brukar inte vara så förtjust i carbonara men det här var riktigt gott.
Vi gick runt och tittade lite och funderade på vad vi skull hitta på, men efter lite funderande fram och tillbaka insåg vi att vi inte var så kulturella. Det är liksom inte min grej att titta på billiga konstutställningar. Så, vi åkte hem till Anneli och spelade spel och bara umgicks. Helt klart mycket mer värt än att trängas med allt folk på stan.
Var sjukt trött också att jag inte hade klarat något större projekt.
Vi hade trevligt som vi alltid har ihop:)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0