Tragiska människor

Har fått en del tråkiga kommentarer i bloggen, trist att folk ska vara så. Människor som vill förstöra och trycka ner är det alltid synd om. Försök vara lite mer positiva istället.
Om det är så hemskt med min blogg, läs den inte, så enkelt är det. Jag har inget behov av att ha massa läsare och jag har verkligen inget behov av att ha läsare som inte uppskattar det som skrivs.
Jag bloggat endast för min egen skulle. Jag bloggar om vad jag vill, när jag vill. Jag har ingen anledning att uppdatera varje dag eller hålla mig till vissa ämnen.
Passar det inte rör det mig inte i ryggen.
Men, med tanke på att jag har närmare 50 unika besökare varje dag kan det inte vara så hemskt att läsa min blogg.
Det är upp till dig, läs den eller läs den inte, men kommentera inte massa tråkigheter!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fattar inte alla idioter som ska förstöra för en hela tiden. Du har ju turen att du är så stark så att du inte tar åt dig. Själv har jag fått lite tråkiga påhopp osv oxå, men jag tar ju åt mig =P Dumt, men vad ska man göra... Inget jag kan hjälpa, mer än att försöka ignorera =)

2009-09-27 @ 22:52:49
URL: http://sofffiz.blogg.se/
Postat av: tjebbs

Lilla Lisa, jag uppskattar din blogg och läser den oftast, förutom då det handlar om tråkiga saker, med ett stort leende. Fortsätt så! Saknar dig, KRAM Karin

2009-09-27 @ 23:01:02
Postat av: Lisa

Karin, jag tycker det är en strålande idé att inte läsa när det är tråkigt, det blir ju bara jobbigt då:) Saknar dig med! Vi måste ses!

2009-09-27 @ 23:06:46
Postat av: Erika

Haha , såg kommentererna vilket liv ! haha ofta dom inte har ngt bättre liv en att klaga ?

2009-09-28 @ 10:44:33
URL: http://erikathequeen.blogg.se/
Postat av: c.

JAG tycker i alla fall du har en fin liten blogg, och jag tycker du har helt rätt attityd, go girl! Haha nej men jag är glad att du skriver för din egen skull, för trots att det är för DIN skull så får JAG nånting att göra här borta... Och du, Ponti verkar ju varar hur fin som helst! Ett litet guldkorn :) Jag kommer och klappar när jag kommer hem.

2009-10-02 @ 01:39:18
URL: http://cisantiago.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0