Sömnlös natt

Kunde inte sova i natt, vet inte varför. Gick och la mit strax före tolv, vid två tiden gav jag upp och satte igång datorn, det funkade inte så jag började lösa i en av kursböckerna. Det funkade inte heller, men då var klockan närmare tre och jag kände att jag får väl ligga här oavsett om jag kan sova eller inte. Så sedan tre har jag legat och vridit och vändit på mig. Somnade till någonstans runt fem, men vaknade igen vid sex. Ingen toppen natt alltså.
I och med att natten var katastrof bestämde jag mig för att hoppa över föreläsningarna idag. Jag är helt slut, skulle knappast kunna ta till mig något, så jag stannar hemma och pluggar lite istället. Funkar nog lika bra. Dessutom behöver jag tvätta och är det inte ett utmärkt tillfälle att göra det nu.
Ska träffa mamma på stan sen också.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0