Så jävla spontant

Nu var det ett tag sen jag bloggade. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Helgen var sjukt stressig och igår orkade jag nästan ingenting.
Lördagen bestod av jobb i Lagga, mina elever var riktigt duktiga, jag var verkligen nöjd. Speciellt mina två första timmar känns som det händer något. Det är riktigt roligt.
På eftermiddagen hopptränade Annelie Ponti för mig. Riktigt duktiga dom också. Lite mer ridning från Annelies sida och det där kommer bli toppen.
På kvällen var det utgång som gällde. Förfest hos Annelie med lite Buzzspel. Johanna, Jessan, Annelie och jag. Sen dök det upp lite pojkvänner och liknande och vi for ner till stan. Blev Etage. Rätt trist, men kön till BJ var så grymt lång att vi förmodligen stått kvar fortfarande om vi ställt oss där. Trevligt sällskap iallafall och det är det som är huvudsaken.
Söndagen bestod av jobb i Lagga igen och lektionerna gick riktigt bra igen. Jag ser stora framsteg på dom redan och jag har precis tagit över de här grupperna.
På kvällen var det dressyrträning för Sofie, men det får ett eget inlägg sen.
Måndagen bestod mest av att få ordning på saker och ting hemma, styrelsemöte i Lagga och en skritttur på Ponti med Lisa och Flisan i skogen. Härligt värre!
Idag har jag faktiskt tagit mig till skolan. Riktigt kul faktiskt med engelskan. Jag tror att jag faktiskt kan göra det här utan att tröttna, det verkar lovande.
Till Lagga sen, ledde en av de handikappade för hans assisttent hade hoppat av. Skulle rida lektion sen, men Ponti var oren. Hoppas det går över snart!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0