Pizzakäk med AnkiAnka:)

Hoppträningen med Annelie och Ponti gick bra. Dom fick till en riktigt fin runda på slutet, 1.10 cm och bara ett nerslag som bara var miss i kommunikationen.
Ponti hur grym som helst på hinder, inte ett dugg tittig. Hon fick hoppa mur, grind, regnbåge, vattenmatta och hundtunnel. Inte brydde hon sig, bara hoppade som hon aldltid gör.
Annelie var också duktig, det börjar se riktigt bra ut, snart blir det nog riktigt kanon.

Nu sitter vi i min soffa. Annelie har fått höra om alla min tics, vad hon får röra och röra här. Jag har lite speciella problem. Vi ska käka lite pizza. Hade ingen lunch hemma.

Kommentarer
Postat av: annelie

hahaXD ja det trode jag faktiskt.... va busig du e då;)

2009-09-14 @ 16:45:39
URL: http://anneliekindberg.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0