Packningsproblem

Sitter här och har sagt i flera timmar nu att jag ska börja packa. Det är ju Gotland som gäller imorgon och jag har inte ens tagit fram väskan.
Måste börja snart. I och för sig är det inte så mycket att packa, eller mycket kanske det är, men inte särskilt varierat. Det är mest träningskläder som ska ner i väskan.
Lite sängkläder och nått lite finare till lördagens middag, men annars är det inget avancerat.
Börjar nu så får vi se hur det går.
Bjuder på en bild på mig och Annelie från i somaras. Ungefär samma klädsel jag tänkte köra på i helgen.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag måste oxå börja packa... Börjar bli lite bråttom nu:O

2009-09-17 @ 20:22:23
URL: http://anneliekindbderg.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0