Ligger vaken igen

Kan inte sova igen, förstår inte riktigt vad det är. Magen känns konstig och jag är helt otrött. Så här kan det inte hålla på, det är knappast bra i längden. Mamma föreslog att jag skulle gå till läkarn och få tabletter, men det är ju inte nån lösning heller. Ta tabletter resten av livet för att jag inte kan sova? Nej tack!

Jag funderar lite över en av dom som bor här i korridoren, varje natt vid halv två tiden beger sig nån iväg härifrån och kommer tillbaka typ 30 minuter senare. Vart tar personen vägen mitt i natten och varför bara en halvtimme? Spännande!

Kommentarer
Postat av: Ida

dålig mage vid exakt samma obekväma tid varje dygn? :P

2009-09-14 @ 18:18:51
URL: http://paradisask.blogspot.com

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0