Jobb imorgon

När jag satt hos mamma ringde dom från Stenhagens skolan och undrade om jag ville jobba imorgon, i klass och på fritids. Självklart ville jag det! Så imorgon är det jobb 9-16.30. Det ska bli riktigt roligt. Sen blir det stallet, åker ut med Eva och Lisa. Ska rida med på lektion.

Red lektion med Ponti idag igen. Jag tror hon har lite träningsvärk. Hon har gått rätt mycket de senaste två veckorna. Kändes inte riktigt 100 idag, men hon gjorde så gott hon kunde. Formen satt inte lika bra som den brukar och bogarna åkte ut till höger och vänster. Efter massa jobb så lossnade hon och blev lite mjukare. Det positiva var att hon flyttade riktigt bra i skänkelvikningarna. Däremot tog galoppen emot idag och det blev springit. Fast fattningarna satt riktigt bra. Men, det kan ju inte gå bra jämt. Jag har världens bästa häst ändå:)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0