Hur blir det ikväll?

Dagen har varit lite ojämn. Imorse var det föreläsning och sen lämnade jag tillbaka lite böcker och grejade på stan. Hem och tog det lite lugnt och sen kom mamma så jag fick bilen, skjutsade henne till jobbet. Hem och tog det lugnt igen. Sen drog det igång, hämtade upp Sofia och Jennie vid skolan. Vi tog en tur till Donken och hade lite trevligt. For vidare och lämnade tillbaka lite grejer på Sporren. Ut till stallet, Sofia hämtade Macho åt mig och sen var det dressyrträning för Sofie. Jäklar vad bra det gick! Mycket bättre än förra veckan. Bytte bett på honom. Tog Pontis tredelade istället och det verkade han trivas mycket bättre med. Jag är riktigt nöjd med honom, så fin han var. Stackarn tycker det är lite jobbigt i vänster varv fortfarande.
Allt som allt har det varit en kalas dag och imorgon är det kulturnatten och då blir det lite myspys med Anneli, får se vad vi hittar på.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0