Hemma från en spännande helg på Gotland

Hemma från Gotland nu. En helg som har varit både rolig och tråkig. Det roliga var såklart alla aktiviteter och att träffa alla roliga människor. Det bästa på hela helgen var utan tvekan föreläsningen med Inger Hansson. Hon var helt fantastisk! Otroligt inspirerande och man kände sig verkligen sedd trotts att vi satt närmare 70 stycken inne i salen!
Annat roligt var buggen, matlagningen och femkampen första dagen. Mindre roligt var att e tyvärr hade fått ändra på åldersgränsen så det var massa 15-16 åringar där och de var ju inte rikitgt på samma nivå som oss andra. Och att vi fick dela rum med två grymt irriterande tjejer, den ena var så ung och egoistisk att det var läskigt och den andra var så egenkär att hon trodde hon aldrig kunde haft något fel.
Vann även en liten tävling, så jag fick massa grejer; 2 biobiljetter, stegräknare, pulsklocka, T-shirt, strumpor, reflexer, miniräknare och massa mer. Inte helt fel!

Varit hos Ponti nu. Saknat henne, men det hade hon uppenbarligen inte gjort. Måttade en härlig spark mot mig när jag skulle in och sadla. Då blev jag mindre glad.
Hon var ganska trevlig att rida iallafall. Tog en tur på stubben nere hos Erika och Sofia, bäst att passa på medans de finns kvar. Jobbade mest med att ställa och böja i traven och sen galoppfattningar. Det är lite trist att det inte känns som att jag kommer nånstans med galoppfattningarna. Hon springer fortfarande in i galoppen. Hoppas verkligen att det släpper snart!
Imorgon ska jag har hoppträning för Annelie och Ponti, dom har ju tävlingsdebut på fredag!


Kommentarer
Postat av: ..

De fanns inga 15 -16 åringar där?! dom som va där va 17 fyller 18..

2009-09-24 @ 10:20:38
Postat av: Lisa

Jaha, så alla 93:or är 17, ska fylla 18?? Alla som gick i ettan på gymnasiet är 17 och ska fylla 18??

Hur är det med matten?

Såg du deltagarlistan från Uppland, minst 3 93:or där... Återkom när du har alla fakta och stå för vad du säger med namn tack!

2009-09-24 @ 11:09:32
URL: http://basiclisa.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0