Gotland på fredag, Folksam LedarCamp

På fredag är det dags att bege sig till Gotland och Folksam LedarCamp. Jag vet inte riktigt hur jag känner för det. Det ska bli roligt, men det känns trist att missa sina lektioner, speciellt när det börjar se så bra ut för det flesta.
Man kunde söka en plats på LedarCamp och klubben skickade in ansökningar på både mig, Annelie och Jessica. Alla blev antagna, så det känns tryggt.
Det ser ut som att det blir en helg i idrottens tecken. På schemat står saker som dans och gutiska lekar (skrämmer mig lite eftersom jag inte vet vad det är), men också föreläsningar och workshops. Det verkar lovande.
Det som känns mest suspekt är att vi klockan 22 på lördag kvällen ska åka iväg på hemlig aktivitet och att vi ska testa på vattenrugby.
Det känns spännande och lovande inför helgen och ska bli riktigt roligt!
Det som känns minst roligt är den långa resan. Vi börjar 7.30 på fredagmorgon med buss till Nynäsham, 11.05 går båten till Visby och ca 16.30 är vi framme vid Fårösund. Lång dag alltså! Och pang på direkt!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0