Första dagen

Idag är första dagen av flera saker. Första höstdagen. Första riktiga skoldagen. Första dagen jag dricker en ny Proviva till frukost. Flera saker alltså.
1 september, idag börjar hösten. Sommaren har gått alldeles för fort och jag saknar alla jag lärt känna under sommaren, men speciellt Karin, Jossi, Nathalie, Viran, Lollo, Johanna och Henke. Ni gjorde (med hjälp av Annelie såklart) sommaren 2009 till en av de bästa. Utan er hade jag aldrig orkat mig igenom 5 veckor på Öknehult. Men, vi klarade det och nu tar vi nya tag.

Idag är första dagen i skolan för mig också. Vi ska ha lite föreläsningar. Jag har inte köpt litteraturen, så jag är en dålig student. Jag tänkte försöka klara mig utan den så långt det går. Det borde gå. Speciellt som jag inte har några planer på att fortsätt utan tänker hoppa av i samma sekund som jag får ett jobb.
Snart går bussen, måste börja fixa lite.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0