Flyttdag

Idag fick Ponti äntligen komma till sitt nya stall. Hon tog det hela med ro, släppte ut henne i en liten hage när vi kom fram och det första hon gjorde var att köra ner huvudet och äta. Hon har sånt underbart psyke!
Åkte tillbaka på kvällen och red, Blev ett dressyrpass på banan. Än en gång blev jag förvånad över hur cool hon är. Hon hade aldrig varit där förut, men hon brydde sig inte ett dugg, utan arbetade bara på som om hon alltid varit där.
Gjorde grymma galoppfattningar också! Så jag är helt nöjd med henne idag! Så imponerad!
I övrigt har det inte hänt så mycket på sistone. Mest dragit runt och inte gjort nånting:)

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Visst är det härligt med lugna och stabila hästar :))

Min e likadan.. kanske lite mer nervös vid nya ställen men ändå oftast lugn :))

2009-09-30 @ 21:31:14

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0