En sån där dag

Idag är en sån där dag när jag gjort massor, fast egentligen ingenting. En otroligt värdefull dag alltså.
Började med att mamma kom och jag fick bilen. Åkte till stallet, Ponti skulle vaccineras vid lunchtiden och jag hade lite lappar och grejer att fixa med. Så det blev gjort.
Veterinären kom och Ponti fick sprutan, hon var hel oberörd som vanligt. Veterinären, Heidi, var grymt trevlig. Kan verkligen rekommendera henne. Hennes hemsida här.
Spenderade två underbara timmar med Tindra också. Två timmar av nonstop treåringsprat. Lovely, men hon är väl rätt söt.
Sen kommer det spännande, jag har sålt mina aktier idag! Så inom några dagar ramlar det nog in några tusen på kontot. Det låter underbart!
Laddar inför Gotland nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hell yeah gotland....:D

2009-09-16 @ 20:59:04
Postat av: eleonor

Har oxå haft ut Heidi.. tycker oxå hon va bra å lätt att ha å göra med!

2009-09-17 @ 23:35:22

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0