En morgon som alla andra

Det har börjat bli lite av rutin att jag går upp tidigt, mamma kommer och hämtar mig, vi åker till hennes jobb och jag tar bilen. Varje dag, inge sovmorgon här inte.
Måste ju ha bilen till höger och vänster. För det mesta är det Ponti som är anledning till att jag behöver bilen.
Idag är det ju hoppträning med Annelie som gäller. Det är ju tävlingsdebut för henne och Ponti snart.
I övrigt har jag ingen aning om vad jag ska göra under dagen. Ska åka till Lilla Djurgården och kvällsfodra ikväll iallafall, men att fylla tiden där emellan är ju lättare sagt än gjort. Lite plugg kanske?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken tid ska ni dit ? :D

2009-09-14 @ 10:41:57
URL: http://s

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0