Effektiva Lisa

Jag har varit riktigt duktig idag och gjort verkligen allt jag skulle göra. Jag är stolt över mig själv, det borde du också vara.
Jag har fixat Equipe systemet till klubben, fixat grönt kort prov, köpt mina skolböcker jag behöver nu, varit på banken, skrivit min engelska grej, betalt in pengar till nya stallet, bokat Globen biljetter, bokar vaccinationstid till Ponti och nu ska jag åka till Lilla Djurgårn och kolla upp pass och sen ska jag på tävlingsmöte på distriktet. Ingen kan anklaga mig för att vara lat.
Imorgon kommer jag vara lika effektiv. Skolan, träffa mamma, tvätta, gå på upptaktsträff och massa mer.
Upptaktsträffen är inför LedarCamp Gotland nästa vecka och jag måste säga att jag nog är lite smårädd för vad som kommer hända där, det står saker som undervattensrugby på schemat och jag vet inte om jag är jättetaggad på just undervattensrugby. Det känns lite läskigt!
Men, vi tar det som det kommer!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0