Duktiga jag

Var på föreläsning på förmiddagen. Enda nödvändiga med att gå dit var för man fick första inlämningsuppgiften, annars var det helt meningslöst. Två timmar i sjön.
Efter jag var klar bestämde jag mig för att gå och se om jag kunde ge blod. Och det var ingen kö, så jag gjorde det. Först blev jag stucken i höger arm, men där hittade dom inga blodkärl, så till slut fick vi byta till vänster arm. Där hittade de ett blodkärl till slut, men tydligen har jag väldigt småblodkärl, så det rann väldigt dåligt. Efter mycket om och men kom det iallafall tillräckligt med blod  och jag var klar. Valde ett tjusigt vinglas.
Tog och promenerade till mamma sen och nu sitter jag här och väntar på att hon ska sluta.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Nu blev jag jätteavundsjuk... Vill också få ge blod.. :(

2009-09-01 @ 17:13:37
URL: http://sofiaenarsson.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0