Dricka var?

Blev lunch med bror idag. Lite kina och lite sushi. Jag har blivit helt förälskad i sushi på sitone. Det är så gott! För nått år sen skulle jag aldrig ens tänkt tanke på att käka det, men nu är det annorlunda. Riktigt smaskigt!
Gick runt lite på stan med Stefan sen, hittade en jacka åt honom. Jag har riktigt öga för sånt där när det gäller min bror:)
Hem och tog det lite lugnt därefter, efter ett tag kom mamma och hämtade upp mig. Dags för handling. Hade även fått massa grejer från HM, så vi hämtade ut det också. Riktigt trevligt med handdukar och kuddar.
Handlade på Willys. Köpte hårfärg och färgade nu alldeles nyss. Väntar spänt på resultatet.
På vägen hem satt vi och disskuterade att jag har en blåsa i mun. Mammas lösning var att jag skulle bita sönder den och suga ut varet. Vidrigt! Skulle aldrig ens komma på tanken.
Usch mamma, inte okej!

Kommentarer
Postat av: annelie:P

Visst färgar du håret lila.. hallå det e nya modet;)

2009-09-03 @ 23:25:22
URL: http://anneliekindberg.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0