Är det verkligen värt det?

När jag sitter här och funderar kan jag inte låta bli att undra om det verkligen är det värt det? Allt jag har gett upp, allt jag har missat. Är det verkligen såhär jag vill att mitt liv ska vara?
Rädslan är det som håller mig tillbaka och frågan är om det är en godtagbar ursäkt?
Ska verkligen min rädsla få stå i vägen för mig? Och vilken rädsla egentligen? Rädslan för att misslyckas? Rädslan för att bli ensam?
Misslyckas jag är det inte hela världen, jag är inte rädd för att misslyckas. och blir jag ensam har jag bara mig själv att skylla, det är jag som styr relationerna runt mig. Det är jag som skadar dem eller utvecklar dem. Det är bara mitt ansvar.

Men, jag undrar fortfarande om det är värt det? Är det här livet jag vill leva? Till viss del kan jag säga ja, men det finns  en stor del av det jag kallar liv som jag vill förändra eller helt radera.

Så mycket jag missat....

Kommentarer
Postat av: Lisa

2009-09-15 @ 14:46:00
URL: http://de'
Postat av: Lisa

Du ska inte vara orolig. Du ska göra det du vill tycker jag. Men ibland får man ge upp vissa saker för att kunna gå vidare?

Hoppas du vet att jag finns för dig. Puss

2009-09-15 @ 14:47:11
URL: http://decemberkung.blogg.se/
Postat av: Lottie

Men tjejen.....glöm inte jag finns här om du behöver mig.

Kram, Aupair Mammie Lx

2009-09-15 @ 15:30:54

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0