Nu är det försent att fega ur...

Jennie och jag kände oss lite ambitiösa och hoppsugna idag, så vi gick glatt ner till ridbanan och byggde fram lite hinder. Observera lite hinder, det går att få ihop ungefär 3 hinder på ca 40 cm. Vi var lite kreativa och fick till slut ihop en studsserie och ett räcke på ca 80 cm. 
Ponti och Miljon tyckte deras töntiga dressyrtanter äntligen kommit på nått roligt och hoppa finfint. Hur jag hoppade kan vi ta en annan dag.
Kom tillbaka upp till stallet och Helena och Hanna var där, trevligare människor får man leta efter. Berättade om våra modiga hoppinsatser och då tyckte Helena att jag skulle anmäla mig till Björklinges banhoppningsträning på måndag. Hon kunde köra. Hur snällt som helst! Så nu är man anmäld till sin första banhoppningsträning någonsin. Jag blir nervös bara jag tänker på det, men kul ska det bli. Självklart ska jag bara hoppa små hinder, tänkte ta 60 cm och 70 cm, men vi börjar lågt så kan vi bygga på allt eftersom. Och nu är det försent att fega ur:)
Blev ett DUS möte sen, var bara jag, Jessica och Sandra, men det var trevligt ändå och vi fick väl lite gjort.
Hopp in i bilen igen och tillbaka till stallet för att kvällsfodra. Snälla Elin ringde imorse och tog mitt utsläpp, så jag kunde krypa tillbaka i sängen.
Men, imorgon ska jag visa Annelie hur man släpper ut så det är bara att hoppa i säng nu.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0