När hjärtat vill olika saker

Jag är kluven...
Å ena sidan vill jag stanna här och vara med hästarn, men o andra sidan vill jag vara i England.
Jag vet att jag alltid kommer ha mitt hjärta i England. Sverige kommer aldrig kännas som hemma på samma sätt, men i England kommer jag inte kunna hålla på med hästar på det sättet jag gör idag.
Jag vet inte vad jag ska göra, jag vill bara att nån ska hjälpa mig att fatta ett beslut.
Jag vet att jag nog alltid kommer ångra mig om jag inte åker tillbaka till England, problemet är bara att det känns som att jag sviker alla om jag skulle åka. 
På samma gång vet jag ju att jag inte kommer tappa kontakten med de som verkligen är mina vänner.

Jag vet verkligen inte vad jag ska göra! Jag behöver verkligen någon att prata med!
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Följ ditt hjärta och var det troget!

2009-10-05 @ 22:14:39
URL: http://www.hanky.se/mizzchikara
Postat av: Sofie

Det enda rätta är det bara du som vet. Om du är osäker så väg fördelar mot nackdelar. Förstår att det är sjukt svårt, men tänk inte på dom du sviker utan vad du själv anser är bäst för just dig! =) Du har nog mycket här hemma som lockar till att stanna, men du har säkert mycket som lockar till att åka! Vill du prata så är det bara att maila =) Kram

2009-10-06 @ 00:49:23
URL: http://sofffiz.blogg.se/
Postat av: Jessica

Säg till om du vill prata!

2009-10-06 @ 16:39:01
Postat av: Annelie

Du vet bara sj vad du vill göra. Så jag håller med sofie, men jag hoppas så klart att du stannar:)så om du stannar kan du få en kram eller fler;) Massa kramar

2009-10-06 @ 16:52:22
URL: http://anneliekindberg.blogg.se/
Postat av: Lottie

Åh vad i hela friden skall du till USA för om det är England hjärtat slår för?!?!?!?!? Lxx

2009-11-06 @ 14:53:36

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0