Kyla! Inte okej!

Nu är det kallt! Usch!
Jag skulle upp och släppa ut hästarna imorse och när jag gick upp vid halv åtta var det -0,3 ute. Inte okej!
Bara för att det nu är oktober betyder det inte att vi accepterar sånna här radikala förändringar i temperaturen. Vi måste vänjas in i den nya kylan.
För övrigt var jag sjuk snabb imorse, gick upp 7.28, satt på bussen 7.42 och då hann jag äta frukost, klä på mig och tvätta mig. Det är lite av min grej det där:)

Gick en sväng på stan idag också, blev ett par byxor och en jacka. Allt med massa rabatt. Tack så mycket säger jag!

Nu är det dags för sängen. Har hästar som vill ut om ca 9 timmar!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0