Jävla granne! Jag fryser ihjäl!

Är istallet och har haft dagens två första lektioner och få sjutton vad kallt det är!
Jag tror jag avlider! Och än är det inte klart! Minst en lektion kvar!
Gick upp tidigt imorse, hade morgonfodring och då är det bara att pallra sig till stallet. Jag har absolut inget emot att gå upp tidigt. Om det inte vore för den sjukt irriterande kinesen (eller vad det är) som bor ovanför mig. Jag har aldrig varit med om en mer högljudd människa. Han pratar så högt att jag hör varenda ord han säger lika tydligt som om han vore i mitt rum. Och inte nog med det, det sätter han igång med runt 23 varje kväll. Ingen hänsyn alls till andra.
Jag har aldrig haft något som helst problem med en granne inna, aldrig hört den som bor ovanför, men den här..... Jag vet inte vad jag ska göra!
Det är alltså därför jag inte sover på nätterna, för han ska låta hela jävla natten lång. Jag blir galen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

KLAGA till hyresvärden! Det är tillåtet. Det finns ju regler gällande hur högt och länge man får väsnas på dagarna. Kom hem till mig. Här hör man inget...Jo för ngn månad sedan gjorde paret över mig barn(!) och faaaan va det lät. Jag satt typ och garva en timme. KRAMIS

2009-10-03 @ 12:20:30
URL: http://tjebbs.blogg.se/
Postat av: jeeennie

förlåt att jagvarit fett seg med att skicka sidan men här kommer den ivf : http://www.laget.se/NRK/21620-start.html



kraaaaaam :D <3

2009-10-04 @ 01:38:16

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0