Jag blir så förbannad!

Idag har mormor tydligen åkt in på sjukhus igen. Men, det är det ju ingen som meddelar mig. Enda anledning till att jag vet det är för att jag ringde hem till föräldrarna för att kolla om mamma var hemma eftersom hon hade mobilen avstängd. Det är något som aldrig händer. Pappa svarade att hon nog var på sjukhuset med mormor.
Då blir jag sur för att jag inget fått veta, men nej, det är ju ingen som har haft tid att ringa. Mamma hade tid att ringa hem till pappa, men den lata jävlen hade inte ork att ringa något av sina barn och berätta detta. Och jag får en utskällning
Jag blir så jävla förbannad! Så fruktansvärt elakt att inte berätta nått så här viktigt! Men, det är ju jävligt bra att dom visar hur vi behandlar varandra i den här familjen. Då vet jag och Stefan hur vi ska hantera liknande situationer.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0