Inget att göra åt

Jag blir bara ledsen och besviken. Samma sak gång på gång och aldrig något ansvar för det. Det är inget för mig och jag har varken tid eller lust att beblanda mig med sånna.
Har iallafall besämt mig, ett år i USA blir det, eller minst ett år iallafall. Lovely! Känns skönt att ha något att jobba mot. Nu ska jag bara skriva klart mina ansökningar och sånt.

I lördags var det tävling med Macho i Håbo. Vi debuterade LA, och det var debut tillsammans i LA och för båda på lokal nivå. Jag tycker vi skötte oss riktigt fint och fick ihop 59%, det var några missar som kom på slutet, men det ska vi ändra på till nästa gång. Hade ju världens roligaste människor med mig också, Lisa och Sofie! Ni fick den fyra timmar långa väntan att inte kännas så lång! TUSEN TACK TILL ER!

Imorgon blir det kvällstävling med Macho, LB:1 + LA:1 på Lurbo. Då ska vi rida bättre än i söndags! Jag ser fram emot det!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Lycka till!

2009-10-15 @ 15:37:38
Postat av: Erika

Lycka till ,:D

2009-10-15 @ 16:06:49
URL: http://erikathequeen.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0