I väntan på....

... en hovslagare har jag varit riktigt effektiv. Hovslagaren skulle komma vid 16 idag, vid 16.30 ringde jag och kollade om han fortfarande skulle komma. Han skulle komma 2,5 timme senare fick jag veta.
Jaha, tänkte jag som redan hade mockat och fixat allt sånt. Vad gör man i 2,5 timme? Det var ju ingen mening att åka hem eftersom jag bara fått vända igen.
Så jag tog en promenad till ICA och köpte lite att knapra på eftersom det inte skulle bli någon middag ikväll och sen smörjde jag mina dressyrträns. Riktigt duktig.
Jennie kom sen, så då blev det ju lite roligare och till slut dök även hovslagaren upp och Ponti var jätteduktig:)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0