Varför ska jag......?

Varför ska jag förväntas ställa upp i ur och skur?! Varför ska jag göra sånt som ingen annan behöver göra? Varför ska jag komma och hjälpa till med något som ingen brydde sig om att hjälpa mig med idag?
Om det inte vore för A hade jag fått fixa hela grejen själv, A har ingen anledning att egentligen följa med och hjälpa mig, men hon gör det eftersom hon är snäll.
Eftersom E var borta tycker jag att M kunde kollat om jag behövde hjälp efter M helt uppenbart räknar med min hjälp imorgon.
Varför ska jag hjälpa till med när jag inte ens fått betalt för det arbete jag utfört och som jag blivit lovad betalning för?!

Nej, nu får det vara nog. Lite drygt en månad kvar sen är det tack och hej! Visst kommer det kännas tomt, men man behandlar inte folk såhär!

Kommentarer
Postat av: Lisä

WAY TO GO LISA !

2009-11-07 @ 23:23:02
URL: http://decemberkung.blogg.se/
Postat av: Erika

hahaa varför skriver du inte i namnen alla fattar väl ändå ? :D

2009-11-08 @ 10:15:54
Postat av: Madde

Är det Eva och Mia eller några andra E och M ??

2009-11-10 @ 00:11:49
URL: http://www.hanky.se/mizzchikara

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0