Söndag kväll

Ännu en helg förbi, jag är helt slut. Har varit hästar från början till slut.
Jobb igår, skulle jobbat idag, men mådde pyton imorse, piggnade inte till förrns vid ett tiden.
Igår hoppade jag för Rebecca i Nåntuna. Det gick bra och var hur kul som helst. Jag tror Rebecca och Helena tyckte det var lite oroligt med Jennie och mig. Vi var "dressyrtanterna" som skulle hoppa. Roligt värre och Ponti var duktig!
Idag gjorde vi det vi är lite bättre på och dressyrtränade. Jennie och jag för Sofie, duktiga hästar och ja, Ponti har utvecklats massa från senaste träningen. Det är jätteroligt! Nu är det bara galoppen som är problemet, men vi får kämpa på, bygga på bakdelen. Den ska bli biffig och stark:)

Nu laddar jag för en lite tripp till England!

Kommentarer
Postat av: Lisä

Det är fettit orättvist att du får åka till England å inte ja, du var ju där senare än mig till och med. Sug :(

2009-11-09 @ 00:02:43
URL: http://decemberkung.blogg.se/
Postat av: Eleonor

Lisa. Då har vi samma problem med våra hästar. Lady e oxå super fin i traven men galoppen e fortfarande lite knepig även om det gott framåt. :)

2009-11-09 @ 22:57:43
Postat av: Trees

Åh en tripp till England?:) Vart i england och när? hihi

2009-11-16 @ 13:17:03
URL: http://mangofisk.se

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0