Oops, var klockan bara sju?

Japp, det var den och jag nattade pojkarna. Så det kan gå när man inte ställer om klockorna!
Det var nog lika bra ändå för det var lite krångel och de är ju som Duracellkaniner på uppåttjack och det tog närmare en timme att få som att lugna sig.
Så går det när Sverigeamatören kommer och ska ta hand om barn.
Nu är det iallafall knäpptyst, jag har tagit ett långt, varmt, underbart bad och känner mig riktigt fräsch.
Nu sitter jag här och kollar på Fringe, inte sett på ett tag, så det är spännande.

Jag blev nyss attackerad av familjekatten, Guiness. Han kominspatserande sådär som katter gör, spänade ögonen i mig, gick fram till soffan och hoppade upp bredvid mig. Han nöjde sig inte med det utan han slängde upp framdelen på min mage och körde ut klorna. Lovely, tänkte jag och tog snällt undan tassarna. Det uppskattade han inte för då slängde han upp hela sig och körde ut klorna. Jag uppskattade inte det, då det ären rätt rejäl katt med rätt vassa klor, så jag lyfte ner honom. Han blev förbannad och gick ut och la sig på mattan utanför dörren. Söt som sjutton är han i vilket fall!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0