OMG, vad har jag gett mig in på?!

Oj, nu vet jag inte riktigt hur det gick, men det verkar som det är en sjukt stor chans att jag kommer göra något som jag aldrig trott att jag skulle göra. Än är det inte säkert och jag vet inte om det blir så, men chansen är ju rätt stor som sagt var.
Herregud är min enda kommentar på det. Man ska ju prova allt en gång, så det är ju helt klart en erfarenhet att lägga till listan.

Kunde inte sova i natt heller, somnade vid halv fyra tiden ungefär. Jag förstår inte varför. Jag går och lägger mig och är hur trött som helst, men sen när jag börjat slappna av blir jag klarvaken igen. Som om nån hällt kallt vatten över mig. Jag förstår det bara inte.

Pallrade mig iallafall upp ur sängen strax före tolv och åkte till stallet. Jag har ju saknat min underbara lilla pärla. Hon är verkligen den häst jag tyckt mest om nånsin. Vi tog en tur ut i skogen och galopperade massa och snabbt. Roligt tyckte både hon och jag! Imorgon är det ridning med Hanna som gäller!

Efter stallet åkte jag och handlade med mamma och min moster. Jag har verkligen extremt svårt för min moster. Hon tror hon ska styra vad allt och alla göra. Hon tror att bara för att hon gör på ett sätt är det så alla ska göra. Hon kan inte ha fel och lyssnar inte på någon annans åsikt. Hon är störda "obssessions" när det gäller vad man äter, vad det är i det och sånt. Jag blir så fruktansvärt trött på henne. Och idag brast det för mig när den jävla häxan sa att vi borde avliva ena katten eftersom han kissar på fel ställen ibland. Ibland innebär ungefär 1 gång ungefär var tredje månad max, alltså inget som man kan betrakta som ett direkt problem. Men, det är ju så man hanterar problem om man är min moster, man gör sig av med problemet, man åtgärdar det inte.

Kommentarer
Postat av: Lottie

Jamen, vad är det du gett dig in på nu då??????????????? Kan ju dö av nyfikenhet för mindre! Lx

2009-11-26 @ 22:12:37
Postat av: Lottie

Jamen, vad är det du gett dig in på nu då??????????????? Kan ju dö av nyfikenhet för mindre! Lx

2009-11-26 @ 22:13:17

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0