Nya friska tag

Det har varit lite tyst här på sistone. Jag skulle kunna skylla på mycket att göra och sjukdom, men det vore att ljuga. Visst har jag en del att göra och visst har jag varit sjuk, men det har inte hindrat mig från att sitta vid datorn och leka med annat.
Nej, det är bristande inspiration och intresse som är anledningen till min bloggtorka, men nu känns det med inspirerat och intresserat.
Mycket har hänt sen sist... Mest hästrelaterat, så jag orkar inte dra allt här.
I övrigt händer inte mycket just nu, det ser mörkt ut på det stora hela, men det ska det väl bli ändring på?!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Välkommen tillbaka till bloggträsket ,)

2009-11-04 @ 13:53:50
URL: http://sofffiz.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0