Man skulle fan vara kille

Tänk så mycket lättare allt skulle vara om man var kille..
Man skulle slippa så mycket drama och löjliga missförstånd.
Varför kan inte tjejer vara lite mer inspirerade av killar, de är mer rakt på sak. Jag gillar sånt! Inga töntiga omvägar.
Och jag inbillar mig att de litar mer på varandra och de tar upp saker med rätt person, inte femton andra som egentligen inte har med saken att göra. I och med det så skapas en liten grupp som fryser ut den stackars personen som egentligen inte gjort något fel alls.
Nej, i mansvärlden går det inte till på det sättet och har man några stora problem med nån så slåss man....

Ja, den som ändå vore man....

Kommentarer
Postat av: Sofie

Låter mer som otroligt omoget beteende... =( Jobbigt att det ska gå ut över en människa så otroligt mycket!

2009-11-13 @ 17:54:00
URL: http://sofffiz.blogg.se/
Postat av: JENNIIIEEÄÄHH

jag vill inte slåss :( jag kan tycka att killar är pussys när det gäller att prata om saker :p tjejer är mer pedagogiska ( om man bortser från tjaffs och catfaights ) :P

2009-11-15 @ 22:47:57

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0