Ikväll ska det drickas vin

Alkoholisten i mig har talat: Ikväll ska jag dricka vin!
Anneli utan e (som hon kallas utav er som inte känner henne) kommer med en flaska rött, jag har en flaska vitt. Jag står för mat och hon står för desert, en otroligt schysst uppedlning tycker jag!
Det ska blir hur trevligt och roligt som helst, har inte träffats på ett tag nu, så det är verkligen på tiden!

Jag tycker för övrigt lite synd om min inneboende alkoholist, han får inte så mycket av alkoholvaran. Man skulle nästan kunna säga att jag inte har en inneboende alkoholist.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Va gullig du e lisa! Visst har vi trevligt, även om jag e lite svårkonverrerad för tillfället! Förlåt för chokladglassen! Puss

2009-11-12 @ 23:45:43

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0