Hos mor och far

Kvällen tog mig till mamma och pappa. Kvällen gav mig mycket att tänka på också.
Jag har problem med att bestämma mig om framtiden. Stanna eller gå vidare? Det är det som är frågan.
Det känns som att vi är flera som kommer ta steget vidare, frågan är om vi kan gå vidare utan att se tillbaka. Det är ju ändå nästan 12 år av mitt liv jag lämnar.
Sen är frågan om jag faktiskt behöver lämna det, jag kanske bara behöver omorganisera lite.
Tankarna snurrar och det kommer hela tiden till om.... Om om inte fanns, om jag visste hur det skulle se ut vore det mycket bättre....

Kommentarer
Postat av: Lottie

Men du min tös - en sån himla tur att du kommer till oss snart! Vi längtar alla och en sak kan jag säga dig, du behöver inte bekymra dig för att du inget skall ha att göra här!!!! Det kommer att bli full rulle HELA TIDEN! Killarna har en hel lista med grejer som alla skall göras "när Lisa kommer" och ALLA kompisar vet att du kommer!

Stor KRAM!

Din aupair mammie, Lottie

2009-11-06 @ 14:51:51

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0