För jag svävar på små moln just nu

Idag var en sån där under bara aha-upplevelse dag med Ponti.
Jag vet inte vad som har hänt eller när, men idag var det en helt annan häst att rida! Jag blev överlyckligt överraskad!
Skritten har ju kommit undan för undan och traven har ju alltid varit mer eller mindre ridbar, men idag var det äntligen galoppens tur!
Den vi har jobbat med i flera månader nu och idag kändes det verkligen!
Vi fattade galoppen för skänkeln! Vi fattade en lugn galopp! Vi höll ett normalt galopptempo! Och vi kunde samla galoppen!
Vi har aldrig kunnat göra allt det samtidigt. Helt ärligt har vi aldrig kunnat galoppera i ett normalt tempo eller samla galoppen föut!

Nu vet jag varför jag älskar min lilla pärla!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅÅÅHH GRATTIS!!!! Gud va roligt att höra. Puss på dig och Ponti =)

2009-11-12 @ 11:25:54
URL: http://tjebbs.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mail är: (publiceras ej)

Adressen till min blogg eller hemsida är:

Skriv några rader:

Trackback
RSS 2.0